Monday 7 March 2011

kenapa belogsesukahatiaku?

1.  setelah berpenat lelah, bersengkang mata, akhirnya aku berjaya gak setlekan apa yang perlu untuk buat blog ni. ye aku memang baru lagi kat sini (sebenanye da lama mencuba) dan da bnyak kali gak gagal nak menulis, tp hati ni masih lagi nak menulis dan join komuniti ni untuk suka-suka, untuk bla bla bla.. cukup-cukup la tu.


mesti lima punya!
2.  ok kenapa belogsesukahatiaku(besha)?? haha.. besha? gedik bila bace balik. dan lebih terase gedik bile aku tau yang aku ni lelaki. ok kenape besha? benda ni memang buat aku pening kepala. mmg da lama dlu aku nak tulis blog. tengok kawan-kawan tulis. awek tulis. jiran-jiran. datuk. nenek. so terasa minat la kan? tp aku sangkut nak create bende ni sebab title blog aku je. da lame bende ni aku pendam sbenanye tp ni la hakikat.

seni halus

3.  akhirnya, aku buat gak belogsesukahatiaku ni sbb aku boleh tulis apa je yang aku nak kat blog ni tanpa ada sebarang theme atau tah ape2 lagi tah. sebab ni kan belogsesukahatiaku. harap aku boleh join korang2 yang terer lam blogging ni dan selamat memberi tunjuk ajar! :)

No comments:

Post a Comment