Wednesday 15 February 2012

Belogsesukahatiaku Belog Berhabok?!

kejap-kejap. betul ke BeSHA belog berhabok? Umangai!
ok2. relek la beb. sebenarnye aku tulis entri ni sebab ade sorang bloger ni sudah complen same aku lah. dia cakap 'Woi Blog Kau Da Berhabuk Ke?

amboi-amboi. sedap2 mulut je kan? aku cili bili culu bulu cala bala  mulut ente nnt. haram jadah betol! haha.

ok aku dah mule merapu dah. aku tau macam gedik je bile post entri ni. tapi ikot suka aku. sebab INI KAN DAH SEMEMANGNYE BELOG AKU.

yang sebenarnye tuan-tuan dan puan-puan, aku bukan lah bermaksud nak menghukum BeSHA ni. tapi dewasa ini aku sudah agak malas nak bukak lappy, menaip, mempublish dan bermacam mem lagi lah yang ade. kini lebih cenderung pada youtube, facebook je. haha.

anyway, pada yang belom tahu. sekarang aku dah mula bekerja. position sebagai jr. nerd drafter kat Pentago studio. mungkin sebab seharian menghadap komputer kat studio buat aku malas nak ngadap lagi kat rumah.

tapi korang jangan risau. aku ade beberape rentetan cerita yang aku nak post nnt. tunggu yolah! kot2 rajin kan? 

so, pada kawan-kawan, tunggu kan semangat baru dari aku dengan penuh sabar ya! hoihoi! 

p/s : thanks tuan empunya blog yang sound tadi. haha. lihat. sebab kan kau aku da post satu entri. trimas dude!

5 comments:

  1. stakat update cam ni rentikan jer lah
    ahahhahahaaa
    "tapi korang jangan risau. aku ade beberape rentetan cerita yang aku nak post nnt. tunggu yolah! kot2 rajin kan? "

    PUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIII
    TAHUN BILA YANG NAK DIPUBLISHKAN TU LER MOX

    ReplyDelete