Thursday 5 May 2011

sudah agak lama, juga sudah malas.

1.     selamat untuk semua! dewasa ini aku sgt susah untuk dapatkan kerajinan untuk update besha ni. ahahahahai.. :) tapi xpe. sekarang aku sedang rajin. lihat. sangat rajin. (2belah tangan kedada, anak mata ke atas.)

2.     walaupun sudah agak lewat tapi aku tetap nak share ngan korang sume ape yang aku dapat masa 23april2011 haritu. terimas pada semua yang wish terutama 4 yang utama. bonda tercinta SALBIAH HASSAN, ayahanda tersempoi ISKANDAR ISHAK, spagett terspecial AMIERA HILDA ROSLAN, dan kembar poyo2 NAZATUL AMIERA JASNI. 

3.     ni lah barang berharga yang aku ade sekarang ni. pemberian korang amat bermakna untuk aku. *lakonan adalah rekaan semata-mata (pecayalah)

maaf aku memang rakus..
terperanjat dan..
jengjeng..lihatlah, ini lah dia. lalu aku pun..
pergi ke court futsal dan teros nak main walaupun dihalang keras oleh  miera.
mintak maaf. aku memang rakus.
dari spagett aku miera


DAN
ni bukan aku punye. tapi lebih kurang je. :)
tengkiu ayah!



p/s : terima kasih semua! :)






No comments:

Post a Comment